zondag 6 november 2011

Nieuwe projecten......................

Afgelopen vrijdag voor de eerste keer met mijn moeder naar de KreaDoe geweest in Utrecht.
Met de plattegrond in de hand om niet te verdwalen op zoek naar de favoriete stands.
Als haakster moest ik natuurlijk naar de stand van Echt-studio en Hoooked. Daar kon ik natuurlijk niet met lege handen wegkomen. Nu in bezit van katoen en hengsels voor een granny tas en haak/breinaalden nr.20 en katoen voor een sjaal.



Ook erg mooie borduurwerken gezien. Vroeger heb ik echt heel veel geborduurd, en nu zie ik dan toch in de nieuwe werkjes dat er nieuwe technieken en materialen worden gebruikt. Ik heb me weten te beheersen en ben weggekomen met twee schattige dierenpakketjes.


En ook leuk om even tussendoor te maken zijn de zeepkettingen, die je veel ziet.
Een klein pakketje gekocht om in elkaar te knutselen en daarna ergens op te hangen.


Al met al een vermoeiende, maar geslaagde dag en nu maar gauw aan het werk om alles te maken.
Ik weet niet waar te beginnen. De resultaten zal ik in ieder geval laten zien.


Groeten, Corine


1 opmerking:

  1. Dat lijkt me ZO gaaf, om op (een) de Krea-Doe te lopen en al dat moois te zien.....Je hebt leuke dingen gekocht. Ben benieuwd :)

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen

Op de valreep..............sok(ken) breien.

Op de valreep van Oud naar Nieuw nog even een laatste blogbericht van dit jaar. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het dit keer ove...