vrijdag 11 november 2011

Nieuw huisgenootje en kerstwerkstukjes........

Nog even en dan struint er een nieuw gezinslid door ons huis. Helaas hebben we onze Siep in moeten laten slapen, zij had een tumor in haar bekje en op een gegeven moment kon ze niet meer eten en hebben we de moeilijke beslissing moeten nemen en haar laten inslapen.
Ik mis haar nog elke dag, maar wat wil je ook, ze is dertien jaar bij ons geweest.
Nu hebben we gelukkig nog Diva, en die wil graag spelen. Dus voor haar waren we al op zoek gegaan naar een speelkameraadje, en die hebben we gevonden! Ze is een mainecoon/pers en we kunnen bijna niet wachten om haar op te halen.

Is het geen schatje??



En we noemen haar Viena. Hopelijk is Diva net zo van haar gecharmeerd als wij, maar bij katten weet je het nooit!!!


Nu weer terug naar mijn projecten: kerstballen en kerststerren. Het is nog niet helemaal af, maar alvast een voorproefje.



De grote witte kerststerren wil ik aan een koord hangen en voor het raam hangen.
Het patroon komt uit het blad Decoreren Landelijke stijl. (ook te vinden op de Echtstudio- blog)
Daar stond ook een leuk mandje in van Zpagetti. Laat ik nu net nog een restant hebben liggen en in een uurtje had ik er weer een mandje bij voor garen en naalden.


Het komt uit dit blad, een aanrader!


Prettig weekend!









3 opmerkingen:

  1. Wat een dotje. Heb net genoten van een programma op Animal Planet : *The worlds cutest cat* ZO lief allemaal ♥ Deed me zoms denken aan de capriolen van mijn Pinky hihi.

    Je versieringen zijn ook leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O,ik als kattenfan smelt gewoon bij het zien van deze foto's wat een plaatje,veel plezier met jullie nieuwe huisgenootje,groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOOOOOHHHHH wat en schatje! Ik heb zelf een exotic gehad (een pers met kortere haren) het zijn echt schatjes!
    Het kan bijna niet anders dan dat jouw andere kat er gecharmeerd van moet zijn. Maar je weet het inderdaad nooit met katten.
    Groetjes, Jonneke

    BeantwoordenVerwijderen

Op de valreep..............sok(ken) breien.

Op de valreep van Oud naar Nieuw nog even een laatste blogbericht van dit jaar. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het dit keer ove...