woensdag 23 november 2011

Een kussen en nog meer...........

Ook al ben ik druk bezig met stokhaken, tussentijds heb ik ook nog een kussen gehaakt.
Het is een pakket wat ik heb gekocht, compleet met patroon. Dochterlief wilde graag een kleurrijk kussen voor op haar nieuwe teenerkamer! Geen probleem, dus haken maar.......................



Dit zijn de kleurcombinaties.


En nu nog inelkaar zetten en dan krijg je dit resultaat:


Dit alles gehaakt met Drops garen Paris.
Besteld bij EchtStudio

En wat doe je dan met de restjes?!!
Heel snel aan de slag om een vlaggetjeslijn te haken, voor de verjaardag van dezelfde dochter.
Helaas is die foto niet zo best, komt door het donkere, mistige weer.
Wordt vervolgd............................


Dit idee heb ik niet van mijzelf, maar zag ik bij http://alsiktijdheb.blogspot.com/2011/05/haakpatroon-vlaggetjeslijn.html

Groet, Corine


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Op de valreep..............sok(ken) breien.

Op de valreep van Oud naar Nieuw nog even een laatste blogbericht van dit jaar. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het dit keer ove...