donderdag 22 mei 2014

GIVE AWAY..........

Het is weer tijd voor een give away! Bij 200 volgers had ik beloofd weer eens iets weg te geven.
En nu is het dan zover. Allereerst wil ik alle nieuwe volgers van harte welkom heten en alle trouwe volgers bedanken voor het lezen/volgen en niet te vergeten het plaatsen van reacties! Zo leuk om te lezen!!

Nu zat ik met een dilemma. Ik heb namelijk niet alleen haaksters/breisters als volgers, maar ook een groep dames die creatief is met hun blogs over landelijk en stoer wonen. En die volg ik ook met veel interesse, daar hobby nummer twee van mij alles te maken heeft met landelijk wonen.(Misschien ooit nog een woonblog  beginnen??). Maar ik heb de oplossing hoor: ik geef gewoon twee pakketjes weg!




Pakketje 1:
Een boekje met garen, waarmee je een leuke verzameling bloemen kunt haken.



Pakketje 2:
Twee leuke (omhaakte) windlichten met kaarsjes, nu voor in de tuin en straks gezellig binnen.
(patroontje een beetje van mij en een beetje van vera )

Hoe kun je kans maken op een pakketje:

- hieronder een reactie plaatsen, en aangeven welk pakketje je zou willen winnen.
- je moet volger zijn of worden.
- een linkje plaatsen op je blog mag altijd, is niet verplicht!

Succes met het maken van je keuze en ik zie graag jullie reacties tegemoet!
O ja, en dan maak ik rond 15 juni de winnaars bekend.
Corine

48 opmerkingen:

  1. Wat super leuk! Moeilijk om een keuze te maken... Maar ik kies toch voor het pakketje met de bolletjes wol. Misschien maak ik een kans.
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke actie en wat een leuke pakketjes.
    Ik zou graag pakketje 1 willen winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met al meer dan 200 volgers. Dus lekkr zo doorgaan met haken, bloggen en met jouw woonhobby. Wat lief dat je twee cadeaus gaat weggeven. Ik zal een linkje op mijn blog plaatsen. Misschien krijg je dan nog meer volgers.
    Zelf waag ik graag een kansje voor pakketje 1 om zelf lekker mee aan de haak te gaan.

    Succes met je GiveAway én met je blog, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey toffe give away .... en ga natuurlijk meedingen voor het haakpakketje

    Op naar 300 volgers !

    Groetjes
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke give away. Natuurlijk doe ik mee. En dit keer ga ik niet voor het garen want dat heb ik al genoeg. Ik maak graag een kansje op pakketje nr. 2

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je meer dan 200 volgers, fijn voor je. Ik volg je al een tijd, ik doe graag mee met je Give-away. Ik vind allebei de pakketjes leuk, maar kies toch voor pakket 1. Succes met je blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tjonge, 20 volgers!! Leuk hoor! En net wat je zegt: de reacties zijn altijd zo super om te lezen!! Meestal zit ik met een smile op mijn gezicht ze te lezen....
    Maar j hebt dan ook een leuk blog!! Maakt leuke dingen die anderen inspireren, dus waarom zou je geen volger van Mevrouw Haakgaren worden? Ik volg je al een aardig poosje, maar als ik deze week nog een beetje aan het knutselen ga met mijn blog zal ik proberen een linkje te plaatsen!!

    Enne.... ik zou wel graag in aanmerking willen komen voor nr. 1

    Succes met uitzoeken!! Ik denk dat je wel aardig wat reacties zult krijgen...

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nou daar wil ik wel aan mee doen en ik heb weer een leuk blog gevonden :))
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O mooie weggeef kadootjes. Ik ga voor het garen. wilde graag bloemetjes haken van de zomer.

    Succes met je blog! De handwerkmiep

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat met je inmiddels 202 volgers ....ik doe ook graag mee maar ga deze keer niet voor het garen, maar voor de prachtige omhaakte windlichten ....

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh leuk zeg! Ten eerste gefeliciteerd met zoveel volgers al. En natuurlijk doe ik mee met je give away, maar je maakt het wel moeilijk kiezen... Ik kies dan denk ik toch voor pakketje 1.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. piep, oh leuk een give -away,
    ik hou van het landelijk wonen, en met de nieuwe woonkamer...zou ik er wel een plaatsje voor vinden,
    succes aan alle deelnemers

    knufje mieke
    ps. volger was ik al en zet je even met een linkje op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ontzettend leuk weer een give-away. Vaak vergeet ik op zulke berichtjes te reageren. Dus toch gauw achter de pc gekropen en toch even reageren! ;-) Pakket 1 zou ik wel heel erg leuk vinden om te winnen.
    (ik volg je al via bloglovin, zo fijn!)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat leuk dat je volger van mijn blog bent geworden en mee doet aan mijn give away. Ik heb me aangemeld als volger voor jouw blog en doe ook graag mee met jouw give away. Ik meld me graag aan als kanshebber voor het garen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proficiat met je ruim meer dan 200 volgers ...
    Ik waag graag een kans voor pakketje nr 1 ...
    Met veel plezier zet ik een linkje ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben op je blog terechtgekomen via Atelier Valerie en ben meteen volger geworden.
    ik ben van het creatieve haak/breitype -dus ik doe graag mee voor pakketje 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, leuke give-aways allebei. Moeilijk kiezen hoor. Maar ik ga toch voor pakketje 1. Fijn haakweekend, Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je 200 volgers!

    Ik doe mee voor pakketje 1 :)

    Linkje plaats ik vanavond even!

    Lieve groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo, ik volg al een tijdje de blog, maar nu ben ik officieel volger !
    Ik doe dan ook graag mee met de give away, wat een mooie bloemen en suuuuper zomerse kleuren ����, ik ben een manusje van alles, haken,breien,patchwork...
    Dus ik ga voor pakket 1, alvast nog veeel succes met leuke blog, en bedankt voor het meegenieten van prachthandwerkjes,
    Magali

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met je 206 volgers. Ik doe graag mee !! Ik ben gelijk volger geworden.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Corine,
    Proficiat met je meer dan 200 volgers. ik ben nummer 207 geloof ik.
    En aan een give away meedoen is altijd leuk.
    Ik ben een quiltster die ook vaak een haaknaald in haar handen heeft, om bijvoorbeeld bloemen te haken (pakketje één vind ik erg leuk).
    Groet van Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nu ist echt officieel, ik ben volger !
    Succes
    Magali

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Doe graag mee met je give away ben ook volger geworden , ik zou graag voor pakketje 1 gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo, ik ben volger 209, zie ik wel! ;-)
    Ik doe ook graag mee voor pakketje 1. Die is volgens mij wel favoriet bij de meesten, maar toch waag ik een poging.
    Fijne avond
    Groeten, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. graag doe ik mee met deze giveaway, p^roficiat met je meer dan 200 leden, doe graag mee voor het pakketje, kijk maar eens op mijn blog heb ook een giveaway lopen tot maandag en ééntje bij 50 volgers
    micheline
    kruissteekmieke@blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk hé al die volgers! En ja...ik doe ook graag mee en dan voor pakketje 1.
    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik doe graag mee en ga je volgen. Graag voor pakketje 1 .
    Fijn weekend.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat leuk, ik doe graag mee!.. ook voor pakketje 1, ik zie me al bloemetjes haken in de vakantie, voor de haarclipjes van mijn dochtertje.... leuk:-)
    Fijn weekend verder.

    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hallo,
    zie nu pas je give-away.
    Wat een leuke pakketjes en een moeilijke keuze.
    maar ik ga voor pakketje 1. Ik wil nog leren haken en ideaal dus om mee te beginnen.
    Ik ga snel een linkje plaatsen.
    Liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik doe graag mee voor pakketje 1.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Altijd leuk als ik weer een nieuwe blog vind om te volgen! :)
    En dan ook nog meteen beginnen met een give away!
    Ik loot graag mee voor pakketje 1! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Corine,

    Werken met muurvuller is inderdaad zó leuk om te doen. Ik vind het echt verslavend, gelukkig komt een vriendin binnenkort een pot van haar brengen waar ik mij weer op uit mag leven. Dus er is weer een nieuwe uitdaging.

    Ik zie dat je een give away organiseert. Ik heb onlangs een mooi sprei gewonnen (en dat is niet de eerste keer dat ik iets win) dus ik doe niet mee...maar je gaat er zeker weten twee anderen heel blij mee maken.

    Ik wens je een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  34. net dit blogje ontdekt, doe graag mee met de give away :).
    zou wel dat mooie haakpakketje willen winnen mocht ik de gelukkige zijn.
    fijne dag, anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een ontzettende meelevende give-away... Tuurlijk doe ik graag mee. Ik ga voor het doe-het-lekker-zelf-pakket; Het garen met het boekje! Het boekje heb ik al vaak in handen gehad en op mn lijstje gezet maar nog steeds heb ik em niet... Dus wie weet maak ik nu een leuke kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik doe graag mee.. en misschien kan het niet want ik heb zelf geen blog dus ik kan niet volgen... kreeg toevallig het bericht door via facebook en zal je daar volgen als dat ook goed is :D... ik ga voor uhmmmmmmmmm!!!!!! Moeilijk kiezen joh hihi... ik denk toch dat ik voor pakketje 1 ga en ga zo door.. leuke blog heb je.. ik zet hem in mijn favo's :D

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wauw, ik ben echt super jaloers. 200 volgers. Well done!! :-). Ik zou graag meedoen voor pakketje 1, errruggggg leuk!!! Heb alweer een nieuw leuk blog om te volgen ^.^ Succes en ik ga duimen voor de give-away. Fijne hemelvaart!!!

    Groetjes Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. pakketje 1 lijkt me erg leuk!
    groetjes haakspulletjes

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Proficiat !!
    Winnen is altijd leuk zeker met deze 2 keuzes !!!
    groetjes clo

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Leuke give-away en gefeliciteerd!
    Ik loot graag mee voor pakket 1!
    Groetjes, Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  41. van dat garen zou ik graag een bloemetje haken!
    groetjes ma broeders

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Gerrie van Esch8 juni 2014 om 21:14

    Vandaag deze blog ontdekt. Onzettend leuk om al die ideeen te zien. Nu moet ik alleen het haken nog onder de knie zien te krijgen om zelf zoiets leuks te maken.
    Ik waag maar meteen een gokje voor pakketje I. Complimenten hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  43. ik heb vanmiddag de blog ontdekt. wat ontzettend leuk. weer allemaal nieuwe ideeen om te haken...
    ik wil graag een kansje wagen voor pakketje nummer 2 ......
    heel veel succes verderl en kom regelmatig even shoppen....

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een leuk blog heb je. Mijn complimenten!
    Ik heb zelf geen blog, maar zet je gewoon bij mijn favorieten en facebook.
    Ik wil graag voor pakketje 1 een kansje wagen.
    Veel succes nog met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een leuke give-away! Als haakfanaat waag ik graag een kansje voor pakketje 1 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Volgen doe ik via Bloglovin en omdat ik gek ben op haken wil ik graag kans maken op het boekje met garen om een leuke verzameling bloemen te haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Gefeliciteerd met je meer dan 200 vlogers. Je hebt ook een erg leuk blogje. Ennnn... ik doe graag mee voor pakketje 1. Liefs Chantal X

    BeantwoordenVerwijderen
  48. graag zou ik ook meedoen voor het het boekje

    BeantwoordenVerwijderen

Op de valreep..............sok(ken) breien.

Op de valreep van Oud naar Nieuw nog even een laatste blogbericht van dit jaar. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het dit keer ove...