vrijdag 13 september 2013

Schaapje

Mijn mandje met nog af te maken werkjes wordt al leger! Eerder liet ik jullie al m'n girafjes en kussen zien. Ook met m'n vierkantjes gaat het goed! Ben al over de helft. Nog even geduld dus!
Er lag ook een schaapje in onderdelen te wachten om in elkaar gezet te worden. Zoals jullie weten niet mijn favoriete bezigheid. Maar nu moest het er toch van komen. In een eerder bericht liet ik jullie deze zien:

 
Nu heb ik een blauwe variant gemaakt met dikker garen (Aviso Phildar ecru en partner 6 blauw)
 
 
 
 
Een schatje toch?
 
 
Verder heb ik vandaag de eerste appeloogst binnengehaald! Hoe toepasselijk, in het weekend van Appelpop en het fruitcorso! (In het Betuwse Tiel)
Dit voorjaar plaatsten we een klein appelboompje in de tuin.
 
 
En na een tijdje:
 
 
En vandaag net voor de pluk:
 
 
 
En nu de oogst: maar liefst 11 appels!
Zeker genoeg voor een heerlijke appeltaart!
 
 
Een heel fijn en creatief weekend toegewenst!
Corine
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

11 opmerkingen:

  1. Ach, wat een schattig schaapje!
    Die appeltjes zien er heerlijk uit! Wie weet volgend jaar 2 taarten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De schaapjes zijn super leuk. Heerlijk die lekkere appeltjes! Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toevallig had ik het vanavond met mijn moeder nog over Appelpop en de fruitcorso, ze voorspellen veel regen morgen, ze gaat dus niet. Zo jammer voor al die mensen, dat vind ik echt erg :-(
    Super hoor een heerlijke appeltaart bakken met appeltjes van eigen oogst, verser kan niet!!
    Schattige schaapjes heb je weer gehaakt.

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk het schaapje en die appeltaart gaat vast heerlijk worden met zulke mooie appeltjes erin!

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig schaapje. Zonde om in de la te laten liggen. En die appeltaart wordt vast om te smullen! Fijn weekend.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk schaap en wat zien die appeltjes er lekke uit.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief schaapie zeg! Dat heb je mooi gehaakt! Veel haakplezier en wie weet tot ziens! Groetjes, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat heb je weer knap gehaakt Corine..Schattige schaapjes. Ik houd het op tegellijm haha!

    Groetjes, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die schaapjes zijn heel mooi én schattig! Ik zet je maandag in de kijker op ikblogjijblogt, kom gerust weer iets linken!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Op de valreep..............sok(ken) breien.

Op de valreep van Oud naar Nieuw nog even een laatste blogbericht van dit jaar. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het dit keer ove...