zaterdag 17 maart 2018

Maartse buien en projecten.....

De lente laat nog even op zich wachten, de sneeuwvlokken dansen voor de ramen en de wind laat van zich horen. Daarom deze dag maar eens goed besteden aan klusjes in het huis en aan deze blogpost!
Elke dag haak ik aan de squares en zo wordt de stapel van maart al aardig hoog. Het is en blijft leuk om te doen en ook een makkelijke manier om van al mijn bolletjes coton 3 af te komen.



Ondertussen haak ik verder mijn voorraad op. Hieronder het vloerkleedje, gehaakt met hoooked jute. Het patroon vond ik bij Huisje van katoen. Alleen heb ik niet zoveel toeren hoeven haken, want met haaknaald 12 was ik zo door mijn voorraad heen! Vandaar dit wat kleine exemplaar en toch nog genoeg over om een mandje te haken!


Tot slot nog een nieuw haakboekje gekocht van mijn verjaardagsgeld, en je raadt het al, met mijn voorraad coton3 aan de haak geslagen. De doekjes zijn leuk om cadeau te geven of om op het toilet als gastendoekjes neer te leggen. Wordt vervolgd.......


Waar ik op wacht is de lente, en om dan weer heerlijk de tuin in te kunnen gaan, met echte vlinders! Deze gehaakte doen het ook binnen leuk!
Fijn weekend!



Corine

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke projecten. Vooral dat kleed vind ik erg mooi.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verschillende projecten! Het kleed zo stoer, de vierkantjes simpel en de vlindertjes delicaat, je bent goed bezig! Maar hiezo wil je van je coton 3 af? Dat is toch heerlijk garen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, ik vergat nog de doekjes te noemen... die zijn heel mooi, inderdaad mooi als cadeautje.

      Verwijderen
  3. Heerlijk hoor thuis aan de slag maar de winter mag wat mij betreft nu wel vertrekken. Ik hunker naar de lente en zoals jij schreef naar echte vlinders. Groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi om te zien waar je mee bezig bent, afwisselend ook voor jou om te haken!
    Je hebt ook mooie foto's gemaakt van die gezellige werkjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke vrolijke kleuren, dan heb je toch iets en inderdaad wat was het afgelopen weekend koud, brrrr Dat boekje over de vaatdoekjes dat heb ik al eerder voorbij zien komen en het lijkt me ontzettend leuk. Weer iets voor mijn to-do-lijstje.
    Jaaaa zo kom ik natuurlijk nooit door mijn lijstje :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Op de valreep..............sok(ken) breien.

Op de valreep van Oud naar Nieuw nog even een laatste blogbericht van dit jaar. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het dit keer ove...