vrijdag 7 februari 2014

Allerlei..................

Waar ik zoal mee bezig ben geweest deze week?
Natuurlijk met de CAL 2014 deken, hij begint al aardig op te schieten, ben nu bij toer 88!
Nog even te gaan dus!





 Nu ligt ie weer even aan de kant, want ik heb weer een opdracht voor twee girafjes.
Deze zijn voor een meisjes tweeling, en ik ga er weer wat leuks van maken!
Hieronder alvast de eerste, in losse onderdelen:


Zo komt ze er een beetje uit te zien, alleen de onderdelen nog vullen en in elkaar zetten.
Tot de volgende update.



De kleuren die ik gebruik zijn van Phildar coton 3.


Ook nog even een leuke onderzetter, als tussendoortje, gehaakt. Ik vond het wel leuk met al die hartjes erin verwerkt. Ik kwam deze hier tegen.


Verder heb ik nog hele mooie wol liggen, namelijk Drops Eskimo tweed. Ik wil er nog een omslagdoek van haken maar ik heb tot twee keer toe geen antwoord gekregen van mensen die hem in eerste instantie wel wilden hebben. Zodra ik de prijs had genoemd, kwam er geen reactie meer. Vind ik verder prima, maar meldt het dan even! Dus als er een serieuze gegadigde is voor zo'n mooie warme omslagdoek, graag je reactie: of hieronder of via Facebook! Wie het eerst komt .................

Ik zal nog even een foto laten zien van al eerder gehaakte omslagdoeken:


Het gaat dan om de middelste kleur (op de pop en op de ladder)
Ben benieuwd!
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend!
Corine




13 opmerkingen:

  1. Je gaat erg hard zeg.
    Mooie kleuren gebruik je voor je deken. Lekker neutraal, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo je bent lekker productief!!! Super al die mooie haaksels! Succes!!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt weer een mooi girafje! Die onderzetter is inderdaad heel erg leuk met die hartjes en je deken wordt ook al prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent al ver zeg met DE deken, hele mooie kleurcombinatie. X Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf wordt dat project van je zeg en die girafjes blijven schattig.
    Wat irritant dat mensen dan niet meer reageren, voor mij heb je ook die tweed gehaakt en ik weet dat ie prachtig is, ik heb er dan ook heel veel plezier van!!
    Fijn weekend!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb al veel dekens voorbij zien komen, ik vind jouw kleuren het mooist.
    Fijn wwekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik raak niet uitgekeken... wat een mooie dingen passeren de revue!
    Je deken is al super ver en wat wordt hij mooi in die tinten. Weer heel anders dan alle bonte exemplaren die je her en der tegen komt. Ik vind je beperkt kleurgebruik wel mooier!
    Phildar haakt prettig hè.., het is lekker zacht. En wat een leuke girafjes maak je.
    En het onderzettertje is een beauty, die ga ik even pinnen....

    fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O schattig dat girafje. Laat je het zien als het in elkaar zit? De kleuren in je deken zijn heel mooi op elkaar afgestemd.
    Fijn weekend,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je deken wordt mooi Corine....mooie kleurtjes.
    Grappig dat girafje.
    Fijn Weekend.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat girafje is super leuk :-) vervelend dat mensen niet meer reageren :-((
    Fijn weekend verder, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeeeetje wat mooi allemaal. De girafjes zo lief! En prachtig om de deken al zover te zien. Heel wat anders dan mijn 6 weken haha,
    Fijne zondag, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je deken heel mooi! Echt mooie rustige kleuren!
    Groetjes, Jonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo jij bent al ver met de deken, erg gaaf geworden! Groetjes Lisanne

    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen

Op de valreep..............sok(ken) breien.

Op de valreep van Oud naar Nieuw nog even een laatste blogbericht van dit jaar. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het dit keer ove...