woensdag 12 februari 2014

Allerlei 2...............................

Met veel dingen tegelijk bezig! Een olifantje in wording, tussendoor nog even 2 girafjes maken en dan natuurlijk de deken. Die heb ik deze week even laten liggen, maar het kriebelt wel! Vooral als je al een paar dekens voorbij ziet komen die al af zijn! Dan maar eerst mijn girafje tonen:



Gehaakt grotendeels volgens dit patroon, hier en daar wat aangepast.
Ze zit nu op een vriendinnetje te wachten, die de volgende kleuren gaat krijgen:


Verder kreeg ik vandaag mijn gewonnen give away in de bus.
Altijd leuk om zo'n cadeautje open te maken.


Hier kan ik voorlopig wel weer mee vooruit!
Bedankt Rianne! Ook ik ga binnenkort iets weggeven, als ik 200 volgers heb!
Ben al druk aan het nadenken, wordt vervolgd!

Nu maar even een kopje thee en mijn haakwerkje erbij, en natuurlijk af en toe een blik werpen op de schaatsers!
Fijne week verder!


12 opmerkingen:

  1. Laat dat laatste maar, anders winnen ze nooit met zo'n deuk in hun hoofd :p
    Wat een schatje is de giraf! De volgende wordt vast ook erg leuk in de paarstinten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke giraf! Ik ga dat patroontje even opslaan ;).
    Hier het zelfde vanmiddag haken en met een half oog schaatsen kijken, heerlijk!
    Veel plezier met je freubels :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverd het girafje♡♡En wat heb je een leuke give away gewonnen, gave kleur pijperagers. X Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof girafje, zeg! Ik vind vooral ook het effect leuk in de knaloranje kleur. Welk garen heb je gebruikt?

    Groetjes
    Patricia x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb Phildar coton 3 gebruikt, in de kleuren craie,cerise,coraline,corail en poudre.

      Verwijderen
  5. Ik zie ook al helemaal voor me hoe jij voor de tv zit met thee en je haakwerkje, het was mooi hè het schaatsen!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Blijft leuk dat girafje, succes met de verdere haakwerk :-)

    Lieve groet, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi....lees het net terug...bedoel natuurlijk "het" verdere haakwerk...

      Verwijderen
  7. Leuk voor de t.v. haken...leuke kleuren heeft het girafje.
    Hier staat heel de dag de t.v. aan, niet dat ik heel de dag naar de t.v. kijk, maar als de Nederlanders komen wel natuurlijk....spannend hé...
    Zit bijna zelf mee te janken, als ze een medaille winnen.
    Fijne week verders.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat vind ik dat girafje toch leuk....!
    Jammer dat onze Ernst geen kindje is dat veel om knuffels geeft:-)
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellige blog heb je toch. Ben nu ook weer wat aan het haken geslagen, niet te moeilijk hoor, maar het is wel lekker ontspannen zo voor de tv.

    Groetjes Patricia
    www.landelijkwonen.info

    BeantwoordenVerwijderen

Op de valreep..............sok(ken) breien.

Op de valreep van Oud naar Nieuw nog even een laatste blogbericht van dit jaar. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het dit keer ove...