zondag 27 oktober 2013

Lazy sunday afternoon................

Dit slaat op m'n twee zeer luie kattenbeesten, die het na een rondje door de tuin wel voor gezien hielden en snel voor de verwarming in hun mandjes kropen. Om daar heerlijk in het zonnetje, als ie soms even schijnt, te luieren. Geef ze eens ongelijk.
 
 
Alweer de laatste dag van een aantal daagjes vrij. We hebben flink in huis uitgezocht, opgeruimd, veranderd. Zo af en toe moet je dat eens doen. Ook de tuin weer 'winterklaar' gemaakt, dus we kunnen er weer even tegen. Vandaag dus de tijd ( 1 uur extra) om het wat rustiger aan te doen en met een kop thee en een muziekje erbij, lekker blogs te lezen en
m'n laatste project aan jullie te showen. 
 
 
Wat zou het zijn?
 
 
Nog even wat franjes toevoegen en dan.....
 
 
hebben we een mooie omslagdoek, gehaakt met naald 10 en Drops Eskimo wol.
Naar een patroon van Echtstudio. in een mooie roestoranje kleur.
 
 
Ik ben er blij mee.
Fijne zondag verder!
Corine
 
 
 
 

14 opmerkingen:

  1. Ik wou dat ik kon haken, want dan hoef ik dus nooit met sjaals o.i.d. te kopen he.. Je dochters boffen echt ;-) Fijn dat je wat aan je vrije dagen hebt gehad, het was volgens mij ook lekker weer dus dubbel genieten. Ben benieuwd naar jouw ladder hoor!!

    Geniet nog van je avond.. want voor je het weet zien we elkaar morgenochtend weer haha.

    Groetjes, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat mooi!!! Haak je die ook op bestelling?

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jazeker, als je interesse hebt laat het me maar weten!

      Corine

      Verwijderen
  3. Lekker zo'n extra uurtje...maar voor het gevoel was het toch later...
    Je omslagdoek is super...jeee, jij haakt ook wat af....mooi hoor.
    Fijne Week.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk een uurtje extra om te haken. Mooie omslagdoek in een mooie warne herstkleur.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker! Laat nu de kou maar komen....
    Zo'n kattenleven lijkt mij ook wel wat, alleen jammer dat je dat niet kunt haken...

    Groetjes,

    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Corine,

    Wat een mooie omslagdoek! ik heb verleden jaar een workshop haken gevolgd bij echtstudio maar ik moet zeggen ik bak er nog niet zoveel van :-)
    Als ik er een bij je kan bestellen hou ik me aanbevolen!

    Fijne dag, Groetjes Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Dorine, als je er één wilt hebben kan ik hem voor je maken.
      Met alle plezier! Laat het me maar weten!

      Corine

      Verwijderen
  7. Begin een shop schoonzus!!
    Mooi gehaakt!♡

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pas nu kan ik weer op je blog komen. Hoe het komt? Ik heb geen idee hor. Maar wat maak je een prachtige dingen de omslagdoek is ook geweldig hoor.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige omslagdoek!! Echt heel mooi!
    Groetjes van Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er een hele zachte uit! Knap gehaakt!
    Kom gerust maandag weer langs op de wekelijkse link your stuff op ikblogjijblogt!

    BeantwoordenVerwijderen

Op de valreep..............sok(ken) breien.

Op de valreep van Oud naar Nieuw nog even een laatste blogbericht van dit jaar. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het dit keer ove...