zaterdag 19 oktober 2013

kussen

Ik had in mijn voorraad nog twee bollen ribbon xl garen liggen.

 
Het leek me wel leuk om daar een kussen van te maken.
Ik had ook nog een boekje liggen:
 
 
En zo besloot ik om een kabelkussen te breien.
Met breinaalden 12 een koud kunstje.
Op een avond had ik zo één kant af. Een lekker projectje dus voor even tussendoor.
Hieronder het resultaat:
 
 
Kabel breien is niet lastig, en geeft je breiwerk een mooi stoer karakter.
 
 
 
 
Op naar het volgende project. Ik houd de brievenbus in de gaten, ik verwacht vandaag een pakketje.
Iedereen een fijn en creatief weekend gewenst!
Corine
 
 
 
 
 

13 opmerkingen:

  1. Mooi kussen met een lekkere stoere uitstraling.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf en stoer kussen!!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk kussentje is het geworden.
    De kleur vind ik ook mooi....lekker stoer.

    Fijn Weekend,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toevallig ben ik op jouw blog terecht gekomen. Wat een gezellig blog heb je. Ik ben een volger geworden. Mooi kussen!
    Groetjes Chantal van HaakBrei-n

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi stoer kussen! Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dat een mooi kussen geworden. Ik vind kabels altijd zo een stoere uitstraling hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ik vind het er toch lastig uit zien haha, maar ik ben ook niet zo handig als jij. Je kussen is leuk geworden!

    Fijne zondag en tot morgen!

    Groetjes, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog!
    Mooi kussen is het geworden, ik ben er zelf totaal niet handig in (helaas)

    Fijne avond, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed idee, heb ook nog zo een rest zpagetti garen liggen waar ik niet weet wat ik ermee moet doen. Het is echt een lekker stoer kussen voor de winter. Heb ergens nog breinaalden liggen.
    Dacht dat ik je volgde maar krijg geen berichten van je door. Dus ik ga me nog eens als volger aanmelden
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kussen zo! Echt gaaf materiaal heb je ervoor gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje, jij bent ook wel creatief he, mooie kussens heb je gemaakt. Natuurlijk ook even verder op je blog aan het neuzen geweest. Je hebt een superleuke blog en prachtige katten ook!!

    Groetjes Patricia
    www.landelijkwonen.info

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk hè, dat ribbon. Ik heb er ook twee kussens van. Zo klaar en het is lekker stoer! Heb er toevallig ook een kabelkussen van gemaakt. Zal ik nog wel eens op mijn blog zetten... (als ik weer eens iets van Ribbon maak...)
    Groetjes,
    Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi...
    Morgen weer een link your stuff na een weekje rust. Kom je weer iets tonen op maandag bij ikblogjijblogt?!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Op de valreep..............sok(ken) breien.

Op de valreep van Oud naar Nieuw nog even een laatste blogbericht van dit jaar. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het dit keer ove...