donderdag 17 oktober 2013

herfstperikelen.....

Nu het 's avonds al weer behoorlijk vroeg donker wordt, is het ook weer tijd voor kaarsen.
Heb maar weer behoorlijk wat waxinelichtjes ingeslagen. Ook  mooie geurkaarsen mogen niet ontbreken.
Verder hoort er bij de herfst natuurlijk ook een mooie appeltjeskrans.
Dus in plaats van een avondje haken gezellig een avondje creatief zijn met een aantal collega's en héél veel appeltjes en koffie en lekkers!
 
 
Zoals je kunt zien heb je een krans nodig (action) en tillandsia en cocktailprikkers.
Zo hebben we de hele avond al kletsend en hard werkend doorgebracht. Het is nog een heel karwei, vooral om de prikkers in de krans te steken. Mijn duim is nu nog zeer gevoelig. Maar het resultaat mag er zijn en het is dan toch ook leuk om dit te kunnen laten zien na alle inspanningen:
 
 
 
 
En hieronder het eindresultaat: Tadaa, goed gedaan meiden!
 
 
En die van mij ligt nu dus thuis te pronken op een mooie schaal mét kaars in het midden:
 
 
Tot zover de appeltjeskrans!
Corine
 
 
 
 
 
 

10 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige kransen in mooie herfstkleuren! Dat is een heel leuke bezigheid voor een groep :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit heb ik nog nooit gezien, wat een leuk idee! (en mooi resultaat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij delen al je collega's de zelfde passie...ik lees nog al eens dat je met je collega's iets gaat doen...leuk hoor!
    De appeltjes kransen zijn leuk geworden...echt iets voor dit seizoen.
    Gezellig met een kaars.

    Fijne Avond,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De appeltjes hebben ook zo'n mooie kleur he? Ze warmen je interueur gewoon op vind ik.
    Ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Wat een mooie krans. Ik heb zelf ook een sierappel boompje. Nu weet ik wat ik met de appeltjes ga doen!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een creatieve collega's heb ik toch! Jullie zijn goed bezig geweest en kunnen nu genieten van een mooie herfstkrans. Hopelijk heb ik na een zaterdag geen pijne vingers haha, maar dat zal wel meevallen want we gaan niet met prikkers werken.

    Fijn weekend Corine, ik bikkel morgen nog even door haha!

    Groetjes, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow..., dat is wel een flink karwei om al die appeltjes stuk voor stuk op een prikkertje te zetten! Maar het resultaat mag er zijn; supermooie kransen hebben jullie daar gemaakt....

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh wat een prachtig mooie herfstkrans!Die zou ik ook wel een op mijn voordeur willen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartsikke leuk en ontzettend gezellig om dit met een groep te doen!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh wat een leuke herfstkransen! maar... was het niet makkelijker om de appeltjes met een lijmpistool vast te zetten ipv met prikkers? Nou ja, het resultaat is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Op de valreep..............sok(ken) breien.

Op de valreep van Oud naar Nieuw nog even een laatste blogbericht van dit jaar. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het dit keer ove...