maandag 25 juni 2012

HOME

Ook al laat de zomer het nog afweten, ik laat me er zo min mogelijk door beïnvloeden.
Zoek lekker afleiding door jullie blogs te lezen en te reageren. Ook lees ik nu veel en sta geregeld bij de plaatselijke boekhandel te neuzen in tijdschriften. Zo vond ik (denk ik) een verdwaalde Filati Home uitgave 47, en dat blad kende ik nog niet. Omdat ik toch altijd met wonen/stylen en handwerken bezig ben, kon ik het tijdschrift niet laten liggen. En ik moet zeggen dat er leuke dingen in staan. Genoeg inspiratie dus, kijk maar even mee..............................................















Dit was het weer even voor nu.
Tot een volgende keer! 






2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je meedoet met mijn weggeefactie. Wat een leuke blog heb jij. Tja, dat boek heb ik ook en het is helemaal leuk. Je Ek-broches zijn ook erg leuk en orgineel. Hoe gaat het met je haakarm; dat lijkt me nou echt vervelend. Sterkte maar. Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie! Met mijn arm gaat het iets beter.(heb nog steeds therapie) Mag ook weer heel gedoseerd af en toe iets haken!!!
      Groet, Corine

      Verwijderen

Op de valreep..............sok(ken) breien.

Op de valreep van Oud naar Nieuw nog even een laatste blogbericht van dit jaar. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het dit keer ove...