dinsdag 10 juli 2012

gelukspoppetjes

Het is vakantie! De jongste dochter heeft afscheid genomen van de basisschool. En dat betekent afscheid nemen van de juf en van vriendinnen, die na de vakantie naar een andere school gaan.
En de vraag kwam dan al snel of ik iets wilde haken voor de vriendinnen. Aan dat verzoek heb ik gehoor gegeven en heb kleine projectjes opgezocht en gevonden. Ik heb drie gelukspoppetjes gehaakt en dochter heeft er zelf een leuk kaartje aan gemaakt.Voor de juf heb ik een zakje gehaakt met daarin een heerlijk stuk provencaalse zeep.



Voor iedere vriendin natuurlijk de lievelingskleur en een persoonlijke boodschap!
Ja, kleine meisjes worden groot!!

De poppetjes komen uit dit leuke boekje:




En voor de juf onderstaande creatie, met natuurlijk ook een persoonlijke
wens erop!


Ik wens een ieder nog een fijne week!!





1 opmerking:

  1. Nou wat geweldig mooi corine, ik ga je volgen hoor :-)
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Op de valreep..............sok(ken) breien.

Op de valreep van Oud naar Nieuw nog even een laatste blogbericht van dit jaar. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het dit keer ove...