vrijdag 8 juni 2018

Nieuwe frisse blog

Regelmatig ben ik toch wel bezig met veranderen. Is het niet in huis dan wel in de tuin en nu was mijn blog aan de beurt. Helemaal weer opgefrist met een nieuwe collage en ik heb twee nieuwe pagina's toegevoegd aan mijn blog. De gevreesde Privacyverklaring en verder heb ik een nieuwe pagina gemaakt, over mij. Neem maar snel een kijkje als je meer over mij wilt weten..........


Altijd weer leuk om te doen, maar wat kost het veel tijd! Dan merk ik dat het toch makkelijker is om even iets op Instagram te posten... Maar goed, hopelijk vinden jullie mijn foto's leuk en reacties zijn altijd welkom!
!

Deze foto nam ik in onze tuin, onder de veranda. Je ziet de groene omhaakte vaas! Een leuk inkijkje zo op onze eethoek in de tuin.

            Nu snel weer verder met haken en ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!

9 opmerkingen:

  1. Je blog ziet er heel mooi uit. Ik heb ook even gekeken naar je privacyverklaring (anders heb je helemaal het idee dat je het voor niets hebt geschreven ;-) ), ook dat ziet er goed uit. Leuk om wat meer over je te weten en een fotootje van je te zien. Veel haakplezier en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie collage heb je bovenaan staan! Leuk bij elkaar gekozen, en de foto bovenaan van poes en roos is wel een heel mooi moment, vastgelegd op foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel gezellig stukje tuin, een heel knap en fris nieuw bloguitzicht en ik ga meteen eens wat meer over jou lezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie collage heb je weer gemaakt. Leuk hoor. Mooie foto's.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan en wat een leuke collage, echt fris en nieuw.
    Ja dat kost best veel tijd je blog aanpasssen, maar het is echt mooi geworden.
    Het lijkt wel of de AVG verklaring iedereen een beetje heeft wakker geschud, want ik heb al meer aanpassingen bij blogs gezien, leuk dat je blijft bloggen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja joh... IG plaatst én reageert sneller...
    Maar toch; ik ben helemaal vóór bloggen. Geeft toch net iets meer.
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig ik ga even op je pagina kijken leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gracias por tu paso significa mucho ya que un personage que me hace la vida imposible diciendo que le copio poemas y muchos seguidores se han ido
    Besos

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke weblog heb je gellukkig nieuwjaar

    BeantwoordenVerwijderen

Op de valreep..............sok(ken) breien.

Op de valreep van Oud naar Nieuw nog even een laatste blogbericht van dit jaar. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het dit keer ove...