maandag 29 juni 2015

Update..

Het wordt wel weer eens tijd dat ik weer iets van me laat horen! Wat gaat de tijd toch snel. En daarbij natuurlijk niet stilgezeten. Allereerst laat ik jullie de opdracht zien van gehaakte hartjes corsages.
Ik kreeg al een tijdje geleden de vraag of ik ook in opdracht corsages zou willen haken. Natuurlijk wilde ik dat wel. Samen met een collega-haakster hebben we zo'n 40 corsages gehaakt. Daarbij gebruikten we het mooie garen van by Claire in de kleuren zalm en licht roze. Het patroon komt uit een haaktijdschrift: Fantastische ideetjes om te haken. Ik heb ze al eerder gehaakt, zie hier.



De corsages voor de heren waren voorzien van een houten knoopje en voor de dames met een pareltje.


De deken van de Crochet along 2015 wordt ook steeds groter:


En nu, na week 26 gehaakt te hebben ziet hij er als volgt uit:


 Het blijft leuk om iedere vrijdag weer verder te gaan met dit project!


Nu de zomer dan echt begonnen is, moet ik toch ook haast maken met het breien van mijn zomer top.
Het eerste pand is af :


Het is een luchtige steek, gebreid met het zomerse Katia garen


Als laatste heb ik even tussendoor ook nog twee eendjes knuffels gehaakt. Ik heb ze gehaakt met stone washed garen. Een erg leuk tussendoor projectje.


Ik kwam ze tegen op deze blog:

Nu zijn jullie weer even op de hoogte! Ik ga nu snel verder met breien, tot snel!

Corine








10 opmerkingen:

  1. Bezig bijtje! Je hebt weer mooie dingen gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, je hebt zeker niet stil gezeten... wat heb je veel gedaan!
    Dat is een heerlijke luchtige steek voor je top ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je veel gedaan!
    En wat een leuke hartjes zijn het geworden, zo lief! Krullen ze niet om?
    Je top vind ik ook mooi! Leuke steek voor zoiets.... Alleen denk ik dat ie voor de komende dagen (ze hebben het er immers over dat het over de 30 graden wordt) nog wel een beetje warm is.... Hoewel.... alleen de voorkant was af, toch? ;-)

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt mooie en toffe handwerkjes ...
    Geniet van deze zonnige dinsdag ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo.. Jij hebt inderdaad ook niet stilgezeten!
    Leuke projectjes hoor allemaal!
    Haha en die eendjes staan ook al op mn to-do lijstje... Het wordt alsmaar langer!
    Veel liefs Julie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt zeker niet stil gezeten. Lief die hartjescorsage.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Corine,
    wat ben jij druk bezig
    en wat zijn het mooie handwerkjes waar je aan werkt
    het resultaat zal prachtig worden super mooi allemaal
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, jouw handen zijn zeker niet met vakantie geweest, wat een leuke projecten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die hartjes vind ik prachtig! En wat een superschattige katten heb je! Wij hebben 4 exemplaren hier thuis, maar geen langharige...
    Ik volg je blog vanaf vandaag, het ziet er hier heel leuk uit!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Altijd leuk om nieuwe blogjes op Internet tegen te komen
    ik volg meestal blogjes dat te maken hebben
    met thuis, haken, koken en fotografie

    Bedankt voor het delen
    en nog een fijne dag !

    BeantwoordenVerwijderen

Op de valreep..............sok(ken) breien.

Op de valreep van Oud naar Nieuw nog even een laatste blogbericht van dit jaar. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het dit keer ove...