vrijdag 21 november 2014

Wintercol en een jarige

Alweer bijna eind november, en het winter weer is nog steeds niet in zicht. Niet dat ik het erg vind...........Ben niet zo'n wintertype. Al vind ik het wel leuk om het binnen gezellig te maken met kaarsjes en knusse hoekjes. En bij winter hoort ook een lekkere col die je minstens twee keer om je nek kunt doen en heerlijk in weg kunt duiken. Nou zo één heb ik er gemaakt. Van mooie Katia wol en breinaalden 9 in een stoere patentsteek, dus dat schoot heerlijk op:


En het kleurverloop is hieronder goed te zien...


En zo is ie geworden:


Een stoere mannen col, ja deze is voor manlief!
En misschien pik ik hem wel eens stiekem.....sssst

En vandaag is onze lieve, grappige, altijd hongerige DIVA jarig!
Zoals gewoonlijk mag ze vandaag alles doen wat ze wilt.
Vanmorgen was dat heerlijk lui van het zonnetje genieten in haar hangmat:


En hier nog even een collage:


Ik wens jullie een fijn en creatief weekend!
Corine





9 opmerkingen:

  1. Heel mooi geworden die col.
    Lief dat je die hebt gemaakt voor je man.
    Ook voor jou een creatief weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren! Lijkt me ook wel wat. Welk garen is het precies? Is het dik? Ik zoek garen wat niet al te dik is, voor een sjaal.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Hilde. Het garen is van Katia Azteca. En is er in verschillende kleuren te verkrijgen!

      Groet, Corine

      Verwijderen
  3. Mooi hoor! Inderdaad een heel mooi kleurverloop. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schattig al die poezenfoto's. Ze houdt duidelijk van een fijn, wat lui leven. Al zal ze zo af en toe ook wel eens wat kattekwaad uithalen, denk ik. Prachtige kleuren in de stoere mannencol al zou ik hem als vrouw ook best mooi vinden om te dragen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De col is echt heel erg leuk geworden. Ik zei laatst ook tegen mijn man: zal ik iets voor je haken? Hij keek heel erg verschrikt. Maar dit zou hij denk ik wel tof vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's en een heerlijke col is het geworden!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog gefeliciteerd met Diva :) En wat een mooie col!!!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog gefeliciteerd met Diva, wat is ze toch knap!

    BeantwoordenVerwijderen

Op de valreep..............sok(ken) breien.

Op de valreep van Oud naar Nieuw nog even een laatste blogbericht van dit jaar. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het dit keer ove...