zaterdag 17 augustus 2013

Weer terug van vakantie.......

Wat gaat de tijd toch snel. Zo heb je 3 weken vakantie en  nu is het alweer bijna gedaan.
We zijn 12 dagen op Kreta geweest. Wat een heerlijke tijd. Mooi hotel en alleraardigste Grieken die er alles aan deden om het ons naar het zin te maken. 
Diverse tochtjes gemaakt met een (huur)auto en verder heerlijk gegeten, gezwommen, gelezen en in de zon gelegen. Zoals een vakantie hoort te zijn. Hieronder een kleine impressie van het eiland Kreta:


 
 
 
 
 
Deze foto wil ik jullie ook niet onthouden: We (dochter en ik) hebben op een avond de stoute schoenen uitgetrokken(haha) en hebben onze voeten in een bak met vissen gestopt!
 
 
 
(dr. Fish) Het ging gepaard met het nodige gegil en gelach, maar toch hebben we het 10 minuten volgehouden, met heerlijke zachte voeten als resultaat!
 
Ook had ik mijn haakspullen meegenomen, haaknaald vliegtuig in was geen probleem (hij zat verstopt in mijn brillenkoker), maar veel gehaakt heb ik niet. Af en toe heb ik wel een vierkantje gehaakt, maar meer kwam er niet uit m'n handen. En ik vertel nog niet wat het gaat worden.
 
 
Heb besloten om eerst alle projectjes af te maken die ik nog heb liggen voordat ik met nieuwe dingen ga beginnen:
 
 
Zoals je ziet ligt er nog genoeg om af te maken.
Het meeste moet ik alleen nog in elkaar zetten en dat vind ik niet het leukste om te doen. dus dat blijft dan weleens liggen.(herkenbaar?!)
Hopelijk kan ik jullie binnenkort het resultaat laten zien wat er allemaal uit één mandje kan komen!
 
 
Prettig weekend allemaal!!
Groet, Corine
 
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n mooie vakantie om op terug te kijken en zo'n vissenbadje is zo lekker weet ik uit ervaring!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Één project uit je mand ken ik (denk ik) haha. Wat zien je vakantiefoto's er heerlijk uit, zou bijna op het vliegtuig stappen ;-) en morgen moeten we alweer.. wat gaat de tijd hard! Ik had je voicemailbericht trouwens ontvangen, maar wij zaten de afgelopen dagen propvol dat er geen gelegenheid meer was om nog in de vakantie iets in te plannen.. Misschien in de pauze? Als het resultaat door jou goedgekeurd is, kun je je man eens meenemen en dan halen wij hem samen over haha.

    Geniet nog van je avond Corine, ik zie je morgen om 08.30 uur!

    BeantwoordenVerwijderen

Op de valreep..............sok(ken) breien.

Op de valreep van Oud naar Nieuw nog even een laatste blogbericht van dit jaar. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het dit keer ove...