vrijdag 30 augustus 2013

kussen

Ja, ik heb mijn volle mandje er bij gepakt en heb mijn eerste nog af te maken project eens ter hand genomen.
Het was een kwestie van nog een paar toeren haken en dan in elkaar zetten en vullen!
Ik had al een paar keer dit kussen voorbij zien komen en ik wilde er wel één maken.
Het is een patroon van Attic 24, het wel bekende 'Blooming Flower Cushion'.
 
Ik heb verschillende kleuren van Phildar coton 3 gebruikt en haaknaald 3:

 
 
 
De achterkant heb ik in één kleur gemaakt, taupe:
 
 
Zo, nu verder met een wel heel bijzonder project!
Morgen kan ik er jullie er meer van laten zien!
 
Fijne avond!
Corine
 
 
 

 


14 opmerkingen:

  1. Heel mooi!!! Ben benieuwd naar je bijzondere project...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kussen om te haken he! Ik ben ook nog altijd blij me de mijne.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het kussen ziet er echt prachtig uit in deze kleuren. Mooi gehaakt. Geeft vast een goed gevoel nu het kussen af is.
    Je maakt ons wel nieuwsgierig naar je volgende project.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Práchtig kussen! En wat heb je een mooie poezebeesten op je blog staan, vooral die foto van Diva helemaal bovenaan in je banner. Daar kijkt ze zo olijk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor Corine, ik ben benieuwd hoelang je hier mee bezig bent geweest?

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje Corine, wat een klus weer. Erg leuk geworden. Ik vind je nieuwe header ook erg leuk! Een prominente plek voor de girafjes ;-) Ben benieuwd naar je bijzondere project.. al heb ik een vermoeden haha!

    Fijn weekend!

    Groetjes, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig geworden, dit kussen staat ook nog heel hoog op mijn lijstje. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Heel mooi geworden!
    Ik ben er ook mee bezig... Eerst nog even een deken afhaken en dan ga ik er weer lekker mee verder! :D
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel frisse, zachte kleuren, gebruikte je!
    Wees vrij om maandag weer te komen linken op de wekelijkse ikblogjijblogt link your stuff!

    BeantwoordenVerwijderen

Op de valreep..............sok(ken) breien.

Op de valreep van Oud naar Nieuw nog even een laatste blogbericht van dit jaar. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het dit keer ove...