zaterdag 25 mei 2013

Slinger

Al een tijdje geleden een leuk boekje gekocht: Slingers haken.

 
En nu hadden we afgelopen zaterdag een kraamfeest en heb toen dit boekje erbij genomen.
Daar staan leuke slingers in, en ik heb gekozen voor de truitjes slinger met naam.
Aangezien het voor een meisje was, heb ik leuke kleuren roze en lila gekozen en ben aan de haak geslagen. Het is echt leuk om te doen en voor ik het wist waren er zes truitjes gehaakt:
 
 
 
 
 
 
Helaas is op de foto de naam niet goed te lezen, aiii sorry, maar er staat Jada op de slinger!
Met een cadeaukaart erbij toch een leuk kraamcadeau.
 
 
Hier het ingepakte resultaat. Met kaartje van de maakster.
 
 
Ben nu ook bezig met de jongensvariant!
Wordt vervolgd.............
Prettig weekend!
Corine

13 opmerkingen:

  1. leuk leuk,zo lieffff,zullen ze vast blij mee zijn:D

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow, wat een mooie naamslinger, super! Die zal wel heeeeeel lang mogen blijven hangen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor Corine! Past zelfs goed bij de cadeaukaart, helemaal in stijl ;-). Ik moet binnenkort maar weer eens beginnen met oefenen.

    Jij ook een fijn weekend!

    Groet, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, super leuk zo ren slinger. Zal zeker in de smaak vallen. Hoe heb je de naam erop gemaakt? Gehaakt of geborduurd ...

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goed idee/cadeau!
    Succes met de volgende.
    Groetjes,
    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Corine,

    ik ben 13 jaar en ik vind het erg leuk om voor mijn neefjes/nichtjes te haken.
    Zou ik alstublieft een beschrijving van hetpatroontje mogen hebben van zo'n t-shirtje?
    Dat zou ik erg leuk vinden.
    Als dat mag zou u het dan willen doormailen naar:
    jolinedegoffau@kliksafe.nl

    hartelijke groeten Joline de Goffau

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk gemaakt.
    Ook ik zou graag het patroontje willen.
    Als het niet kan, sorry voor het vragen dan.
    g-bakker@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk die slinger !! mag ik miss ook graag je patroon
    phainje@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zoals je ziet heb ik dit patroon uit een boekje, en kan ik je het patroon niet geven. Tip: als je het boekje niet zelf wilt kopen, leen het dan uit de plaatselijke bibliotheek!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk!
    Zou u het patroon naar mij willen mailen? Shannonedwardson@hotmail.com
    Ik maak ze voor als truitje voor de nijntjes aan me muziekmobiel.

    Mvg,
    Shannon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig. Kan ik misschien het patroontje van zo n truitje van u krijgen?

    BeantwoordenVerwijderen

Op de valreep..............sok(ken) breien.

Op de valreep van Oud naar Nieuw nog even een laatste blogbericht van dit jaar. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het dit keer ove...