maandag 12 december 2011

Kerstsferen

Gisteren toch maar de kerstboom in huis gehaald. Eerst was ik het niet van plan want met een kitten in huis wordt het toch extra opletten. Hij staat nu en met de plantenspuit binnen handbereik leert Viena dat ze niet in de buurt mag komen.

Verder natuurlijk druk met lopende projecten, de tweede colsjaal is af. Erg leuk om te maken en hij is aardig gelukt. Alleen zoek ik nog een leuke, liefst brocante paspop  zodat ik ze ook mooi kan showen.
Tips zijn van harte welkom!
En net toen ik een foto nam, kwam Viena in beeld. Ach wel grappig eigenlijk.



De col bestaat uit twee delen, de binnenkant is Teddy en de buitenkant is wol/acryl
Zit zeer warm.

Hierboven een foto uit het blad van Phildar.

Ook druk in de weer om een nieuwe etagere in kerstsfeer in te richten.
Veel lichtjes, kerstballen, en hartjes gebruikt om het zo feestelijk en gezellig mogelijk te maken.
De kerstballen in de kleur taupe heb ik zelf gehaakt!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Op de valreep..............sok(ken) breien.

Op de valreep van Oud naar Nieuw nog even een laatste blogbericht van dit jaar. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het dit keer ove...