woensdag 23 oktober 2019

Hello again....................

Na een hele lange pauze kreeg ik toch weer zin om mijn blog weer eens bij te werken. Zo begon ik met een nieuw jasje voor mijn blog, ik houd namelijk wel van verandering zo op zijn tijd. Ik ben dan wel een jaar niet actief geweest op mijn blog, maar dat wil niet zeggen dat ik heb stil gezeten. Nog steeds haak en brei ik veel maar mijn valkuil is dat ik ook te veel wil en met teveel projecten tegelijk bezig ben. Zo vermoeiend, en herkenbaar hoop ik?


 Hierboven een gebreide sjaal die ik net af heb. Ik ben helemaal weg van die kleur en kan hem nu heerlijk dragen. Gebreid op naalden 6 en Katia Mousse.

En ook ben ik gezwicht voor de ROZETA Cal 2019. Nu net bezig met week 3. Ik haak hem gewoon met Royal garen(Zeeman) omdat ik dat nog had liggen en zo mijn voorraadje weer minder wordt. Wat een geweldig patroon is dit.

Scheepjes Rozeta CAL

Tot slot nog een  blik van onze Diva. Ze lag zo lekker in haar "hangmat"aan de verwarming dat ik het niet kon laten een foto van haar te maken.


Tot snel!

21 opmerkingen:

  1. Gezellig dat je er weer bent!
    Je sjaal us prachtig in die echte gerfstkleur, wauw!
    De deken wordt ook mooi, wat zal je daar met plezier aan haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor dat je er weer bent, gezellig blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk dfat je terug bent en wat leuk is die rozeta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om weer een berichtje van je te lezen. Het nieuwe jasje is mooi, net als je sjaal. Zo herkenbaar van al die projecten en teveel willen doen in te weinig tijd. Diva ligt er als een echte diva bij. Mooie foto.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Class College Education training Beauty teaching university academy lesson  teacher master student  spa manager  skin care learn eyelash extensions tattoo spray

    BeantwoordenVerwijderen
  6. very good post, i definitely really like this excellent website, continue it

    games indonesia
    game online pc

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Excellent article. Very interesting to read. I really love to read such a nice article. Thanks! keep rocking.
    hasil bola
    berita olahraga
    dunia sport
    berita trending
    trens berita

    BeantwoordenVerwijderen

Op de valreep..............sok(ken) breien.

Op de valreep van Oud naar Nieuw nog even een laatste blogbericht van dit jaar. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het dit keer ove...