maandag 30 april 2018

Cactussen haken en meer..............

Na een heerlijk weekend, alweer de laatste dag van de maand april. Wat vliegt de tijd. Ook op haakgebied heb ik deze maand niet stil gezeten. Inmiddels heb ik de cactus serie compleet, ik haakte er drie en ook een mooi kussen met cactus maakt de serie compleet.



Ik haakte de cactussen met durable cosy donkerbruin voor de aarde, en de bovenste cactus haakte ik met yarn and colors epic. Zoals al gezegd komen de patronen uit het boek Happy living.


De bolcactus haakte ik met garen van phildar, phil rio  en de derde cactus haakte ik ook met yarn and colors epic


En om nog in de stemming te blijven, haakte ik ook nog een cactus kussen, uit hetzelfde boek. Hiervoor gebruikte ik yarn and colors garen, kleur  aventurine . Dit garen haakt heerlijk en het is ook een mooi stevig kussen geworden. Met nog een leuk kussen (wibra) erbij, hebben we weer een nieuwe frisse look op de bank.


Ten slotte haakte ik nog een girafje voor mijn voorraad. Ik zag het pakketje bij de Hema en vond het wel een leuk patroon om uit te proberen. Het acryl garen vond ik minder om mee te haken, dus ik ga me er nog wel een keer aan wagen met een ander garen.


Dit was het weer voor deze maand, tot in mei!
Corine


4 opmerkingen:

  1. Dat is een gezellige serie cactussen!
    De giraf is ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, zelfgemaakt en je bent weer helmaal hip :)
    Staat vast en zeker heel gezellig in huis, zie je in mei ;)
    Fijne avond, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt goed doorgewerkt!! Je hele huis vol cactussen :-)
    Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat blijven cactussen toch leuk! Vooral het cactuskussen vind ik mooi!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Op de valreep..............sok(ken) breien.

Op de valreep van Oud naar Nieuw nog even een laatste blogbericht van dit jaar. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het dit keer ove...