zondag 19 maart 2017

Curcus fotografie en......................

Wat hebben we een mooi voorproefje van de lente gehad. Hebben jullie er ook zo van genoten? Deze week ben ik begonnen met iets nieuws. En ja, niet op haakgebied. Het zat al langer in mijn hoofd, ik wil toch beter leren fotograferen, zowel voor op mijn blog of andere sociale media als ook wel hobbymatig foto's kunnen maken van huis, interieur en natuur. Dus nu de stoute schoenen aangetrokken en me aangemeld voor een cursus. Afgelopen maandag was het zover, en  het was reuze leuk en heb al veel geleerd, zowel over mijn toestel als wel over de techniek. En natuurlijk ook thuis aan de slag ermee.




Zoals je kunt zien, ben ik nog steeds druk aan het baby haken, ditmaal een kleine ster uit het boek Haak je happy. Ook een rammelaar Snuf van Stip en haak behoort nu tot het assortiment.
Erg leuk om te haken en om weg te geven. De verzameling begint te groeien en ook het babydekentje, geïnspireerd op de Droomdeken begint al vorm te krijgen. Daarover volgende keer meer.

Fijne week!
Corine

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk, zo'n cursus, veel plezier ermee! Ik heb er ook wel eens over gedacht, maar het is echt niets voor mij.
    Wat een leuke babyspulletjes weer :-) Het dekentje wordt vast prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je een cursus bent gaan doen: dat zou ik ook nog wel eens willen doen..! Zo genieten he als je van die mooie plaatjes heb gemaakt!

    Leuke gehaakte baby spulletjes liggen er: heel lief!

    Groetjes Marijke
    (zusjeknus.com)

    BeantwoordenVerwijderen

Op de valreep..............sok(ken) breien.

Op de valreep van Oud naar Nieuw nog even een laatste blogbericht van dit jaar. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het dit keer ove...