maandag 2 december 2013

Muts...........en meer

Het nieuwe tijdschrift van Phildar (herfst/winter) had ik al even in huis, maar nog geen tijd gehad om er iets uit te maken.
 
 
En met het leuke garen Phildar chic, geleverd mét pompon ben ik aan de slag gegaan.
Met één bol kun je precies een muts breien. Het leuke aan dit garen is het glittertje in de draad. Het breit makkelijk weg. 
 
 
Een duidelijk patroon, en goed te doen in één avondje:
 
 
 
 
Er staan nog meer leuke items in, dus er volgt denk ik nog wel meer!
 
Ook nog een kleine surprise gemaakt voor een Labello verslaafde:
 
 
Een gehaakt hoesje met hanger voor de Labello.
 
 
Fijne week verder!
Corine.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

10 opmerkingen:

  1. owww wat een enorme leukerd zeg ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kende ik nog niet...wol met een pompoen erbij...mooie wol ook.
    Je hebt er weer iets moois van gemaakt.
    Fijne Avond.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat weer leuk gedaan!

    Groetjes, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een mooie muts zo met dat kleine glittertje erin. Het labellohoesje lijkt me een leuk last minute cadeautje en handig nu er kouder weer aan komt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie muts, smet prachtige kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, ;leuk, leuk, heerlijk warm hoor zo'n gave stoere muts!!
    Wat een schattig Labello houdertje!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wol met een pompom?! Nog nooit gezien, ik vind het wel een mooie muts!
    En dat labellohoesje gaat van pas komen met dit weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke muts zeg!! En ben dit koude weer natuurlijk meer dan welkom :-)

    Groetjes, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die dot op de muts vind ik heel mooi!
    Kom gerust weer langs om er iets te 'showen' wie weet op de wekelijkse link your stuff van ikblogjijblogt!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Op de valreep..............sok(ken) breien.

Op de valreep van Oud naar Nieuw nog even een laatste blogbericht van dit jaar. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het dit keer ove...