vrijdag 5 april 2013

Post..............

Monique geeft leuks weg!!

Gisterenmiddag kwam ik thuis uit mijn werk, en zag al een witte envelop liggen.
Met mijn jas nog half aan, maakte ik het pakje open.
Tada, mijn eerste gewonnen give-away!! In het echt nog leuker en mooier dan op de foto.
Monique nogmaals hartelijk bedankt!

En een leuke bijkomstigheid is ook dat Monique zo leuk heeft verwezen naar mijn blog dat ik ook nog eens een aantal volgers erbij heb gekregen! Welkom allemaal!

Ik hoop dat ik nog lang via deze blog mijn projecten mag laten zien, en dat jullie er ook zo van genieten als ik doe! Blogland is verslavend, zowel het lezen van vele inspirerende blogs van anderen als het bijhouden van mijn eigen blog!! Ik zou zeggen, ga zo door allemaal, enne bij 100 volgers ga ik ook een leuk pakketje weggeven!!!! Dus zegt het voort!

Fijn weekend allemaal!

3 opmerkingen:

  1. Leuk hoor geniet van je mooie prijs
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Corine, van harte gefeliciteerd nog met bovenstaande prijs!
    Inmiddels heb je je tweede give away gewonnen las ik, ook hiermee heel hartelijk gefeliciteerd :-)
    Goed weekend, geniet van het moment!
    Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Corine, Gefeliciteerd met de give awya die je gewonnen hebt. Ik kom via het blog van Dinaz en ik ben blij dat ik hier terecht ben gekomen want je hebt wel heel veel haakseltjes om je ogen uit te kijken. Ik heb je teller op 71 gezet want ik wil toch regelmatig even bij je op bezoek komen.
    Vind je het leuk om ook eens bij mij te komen kijken, je bent van harte welkom.

    Groetjes Saskia
    www.lafemeenspruiten.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Op de valreep..............sok(ken) breien.

Op de valreep van Oud naar Nieuw nog even een laatste blogbericht van dit jaar. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het dit keer ove...