zondag 16 december 2012

kerstversieringen

De kerstdagen komen al aardig dichtbij, en het huis is al aardig in kerstsfeer.
Niet overdreven, maar vooral veel kaarsen en zelfgemaakte kerstdecoraties. En natuurlijk de kerstboom!
Het roodborstje en kerstklokje heb ik aan mijn kroonluchter gehangen, geeft een leuk effect.

 






De kerstballen heb ik vorig jaar gehaakt. Samen met wat eikels en andere versiersels en een mooie kerstbel, vormt het een leuk geheel. Vorral ook met de heerlijk geurende kaarsen!! En ook even het kerstklokje toegevoegd, maar aan mijn lamp komt hij toch beter tot zijn recht!

 
 
 
En als laatste het roodborstje. Zoals al in vorig bericht gemeld komen deze patronen uit het boekje "Kerstballen haken". Ook heb ik daar twee leuke uiltjes uit gemaakt.......Komen zeker nog een keer als cadeautje van pas.
 
 

 
 
 
Met excuses voor de kwaliteit van de foto's, maar het is ook zo donker in huis en mijn camera is ook niet de beste. Ben al aan het sparen voor een nieuwe............
 
Fijn weekend allemaal.............................en tot snel.......................
 

 
 


1 opmerking:

  1. Gezellig. Hier ook soms slechte foto's met dit licht. Dan mag je wel een heule dure camera kopen wil je dan nog mooie foto's maken zonder flits. Lang leve photoshop ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Op de valreep..............sok(ken) breien.

Op de valreep van Oud naar Nieuw nog even een laatste blogbericht van dit jaar. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het dit keer ove...