dinsdag 8 mei 2012

Granny-tas

Het is alweer een tijdje geleden dat ik met deze tas begon.( zie eerder bericht ) Maar nu is ie dan eindelijk klaar.
De granny's haken op zich was zo gebeurd, en het in elkaar zetten was ook nog goed te doen.
Maar ik wilde de tas voeren en daar ben ik niet zo'n kei in.
Dus stof gekocht en mijn moeder lief aangekeken. En ja hoor, nu is hij helemaal naar mijn zin.

Dit was het pakket wat ik op de Krea beurs (nov '11) heb gekocht.


En zo worden de vierkantjes.




En zo is ie uiteindelijk geworden!!


Hij is gehaakt van Phil coton no. 7 van Phildar.
Helaas is deze katoen niet meer te verkrijgen, wat ik heel jammer vind, want het haakt geweldig!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Op de valreep..............sok(ken) breien.

Op de valreep van Oud naar Nieuw nog even een laatste blogbericht van dit jaar. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het dit keer ove...