donderdag 5 januari 2012

Uiltje

Allereerst wil ik iedereen een heel gelukkig, gezond en creatief 2012 wensen!!!!!!!!!!!!

Het nieuwe jaar is weer begonnen, en mijn hoofd zit vol met nieuwe dingen die ik wil gaan maken.
Zo heb ik een flower-loom besteld en een punnikmolen en garen (Drops). Gisteren letterlijk zitten punniken met de punnikmolen, maar mijn eerste sliert is een feit. Wat ik er mee wil doen, dat hou je nog te goed.


Met de flower-loom moet ik nog  aan de gang.
Ik vind het vooral leuk om met verschillende materialen( bijv. raffia) bloemen te gaan maken, die ik kan gebruiken voor het opsmukken van cadeautjes / tassen e.d.



De punnikmolen  stond al langer op mijn lijstje. En nu kan ik er eindelijk mee aan het werk.

Mijn eerste projectje van dit jaar is al af.
Ik zocht een kraamcadeautje voor een meisje.
Nu zat er al een hele tijd een uiltje in mijn hoofd, en via Matawi's Creas
heb ik het patroon besteld! Ik steun hiermee ook nog een goed doel!
En zo is ie geworden:







1 opmerking:

  1. Wat is ie mooi geworden Corine! Goed gelukt!

    Leuk hé, die punnikmolen en flowerloom! Ik ben er ook al een paar keer mee bezig geweest.

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen

Op de valreep..............sok(ken) breien.

Op de valreep van Oud naar Nieuw nog even een laatste blogbericht van dit jaar. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het dit keer ove...