vrijdag 30 december 2011

Oud en vooral nieuw....................

Nog even en dan is het alweer 2012! Wat vliegt de tijd! Zeker als je ook nog druk aan het hobbyen bent.
Mijn kerstmandjes zijn door de moeders goed ontvangen!! Ook zo leuk om te doen.


Dit zijn ze dus, de gehaakte zpagetti-mandjes en nu met inhoud!
Ook een gehaakte kerstster mag niet ontbreken!

Verder ben ik druk bezig geweest met het haken van mijn stokhaaksjaal en het breien van diverse colsjaals. Hieronder een impressie,  met medewerking van dochter en nichtje!





Links een kabel-colsjaal die ik vorig jaar heb gemaakt.
Hij wordt super veel gedragen.


En rechts een colsjaal die bestaat uit twee lagen, die apart gebreid worden en daarna aan elkaar gemaakt, waarbij de teddy-laag een stukje over de buitenste laag heen komt.

Dit was het even voor dit jaar!
Ik wens iedereen een goede jaarwisseling toe en een gezond en creatief 2012!!!!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Op de valreep..............sok(ken) breien.

Op de valreep van Oud naar Nieuw nog even een laatste blogbericht van dit jaar. En zoals je in de titel al kunt lezen gaat het dit keer ove...