mevrouw haakgaren

mevrouw haakgaren

vrijdag 29 november 2013

Omslagdoek 2 en 3............................

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige post en ook wil ik mijn nieuwe volgers van harte welkom heten! Het aantal loopt al naar de 200 en ik zit al te denken aan een giveaway, dus zegt het voort............
 
Ik vind het vooral leuk om opdrachten te maken en zoals jullie wellicht weten heb ik er inmiddels al drie voor een omslagdoek. Ik heb er twee af, en ik zit te wachten op de post voor pakketje nummer drie.
 
 
De onderste omslagdoek is (nog) van mijzelf, gemaakt met roestoranje.
Daarboven ligt de omslagdoek van Monica, een mooie variant, gehaakt met Drops Eskimo tweed.
Een mooi gemêleerd garen. 
 
DROPS Eskimo Tweed
 
 
 
 
Mooi ingepakt met een kerstboompje en kaartje eraan!
 
En Monica kwam hem zelf ophalen. Het was erg leuk om haar in levende lijve te ontmoeten. En erg lief dat ze in haar blog post  mijn creatie heeft getoond! Fantastische, inspirerende blog!
 
 
 En voor Dorine (ook zo'n inspirerende blog) maakte ik een grijze omslagdoek met Dops Eskimo medium grey.
 
 
 
 
En ook dit pakketje werd weer mooi ingepakt en opgestuurd!
 
 
Inmiddels heeft Dorine hem ontvangen en liet me weten er erg blij mee te zijn!
Dorine, bedankt voor de opdracht en veel plezier ermee!
 
 
Nu maar snel over op Sint haaksels, want morgenavond vieren wij het al!
Wordt vervolgd.......
Fijn creatief weekend gewenst!
Corine
 
 
 
 
 
 
 

22 opmerkingen:

  1. ze zijn ook prachtig zeg... en enorm leuk die kerstbomen ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie omslagsjaals; mooi in naturel tinten! En dan nog zo mooi verpakt, erg leuk gedaan.
    Veel plezier met vieren en natuurlijk eerst met haken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zijn de omslagsjaals die jij maakt...bij Monica heb ik de sjaal ook voorbij zien komen...echt heel mooi.
    Veel plezier morgenavond met het sinterklaasfeest.
    Fijn Weekend.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yes....en nu allemaal raden voor wie omslagdoek nummer drie is!
    Ha........juist! Ik verheug me er enorm op.
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergaaf zijn je omslagdoeken. Nu mijn deken klaar is staat deze hoog op mijn lijstje maar ook de kerstboompjes wil ik nog maken. Ik hoop dat de sint je het boek brengt het is superleuk. Ik heb mijn deken met Royaal van zeeman gehaakt. Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je mooie omslagdoeken gemaakt. En die kerstboompjes zijn ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om de omslagdoek weer even tegen te komen, heb hem net af gedaan, draagt heerlijk......lekker warm is t`ie.

    Leuk dat Janny er ook een in bestelling heeft.

    Fijn weekend.

    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie omslagdoeken, en heel leuk verpakt met een kerstboompje, leuk om uit te pakken♡

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik woon er bijna in, heerlijk warm en ik krijg ook heel veel complimentjes.
    Hij is ook superleuk, ik draag m heel graag!!
    Fijn weekend!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vind ze echt heel erg mooi! prachtig die kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heeeej corine...misschien is dit wat voor je

    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2013/11/kom-je-ook-14-dec-amerongen-stichting.html liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie omslagdoek. En leuk verpakt ook met zo'n kerstboompje erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk Corine!! Je bent er maar druk mee he, maar je bent er ook erg goed in dus dan is het ook niet gek.

    Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg mooi deze omslagdoeken. Ik ben zelf ook erg gek op haken. Mag ik weten welk patroon je gebruikt hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kunt het patroon vinden op de site van Echtstudio, onder het kopje gratis haakpatronen. Succes!

      Groet, Corine

      Verwijderen
    2. Hoi corine,

      Kan ik ook een omslagdoek bij jou bestellen? Hoe werkt dat?

      groetjes, mandy

      Verwijderen
    3. Ja hoor, dat kan altijd! Als je me via facebook een berichtje stuurt, kom ik er op terug.

      Verwijderen
  15. Goedenavond,

    Ik ben ook een omslagdoek aan het maken. Ik vind deze op de foto erg mooi vallen. Kunt u mij zeggen hoe breed deze is, gemeten zonder franjes.
    Dus de bovenkant van de driehoek en ook graag de lengte in het midden tot aan de punt beneden.

    Groetjes
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dank je wel voor je reactie. De omslagdoek is breed 190 cm en vanuit het midden naar beneden 90 cm. Dit alles exclusief franjes!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen